poniedziałek, 28 maja 2012

Na początek, na początek

    Cześć i czołem. :D Jestem Nata i mam prawie 17 lat. Jestem nieważne skąd, no i lubię blogować. Może świetnie mi to nie idzie, ale co tam. Who cares?
    Będzie to blog o 1D. Moje pierwsze opowiadanie o tym psychicznym zespole, bo nie oszukujmy się normalni to oni nie są. Inni mniej popierdoleni drudzy bardziej, ale właśnie za to ich kocham. Oczywiście, żeby mnie nikt źle nie zrozumiał oni są popierdoleni w tym dobrym tego słowa znaczeniu ;)
    Prolog dodam zapewne jeszcze dzisiaj no i na pewno pojawi się 5 rozdziałów, bo jak na razie tyle mam napisane. Prolog jeszcze nie powstał, ale luzik napisze się. Co do częstotliwości dodawania rozdziałów to nie mam pojęcia. To zależy od weny, chęci no i czasu jakim dysponuję, ale postaram się dodawać w miarę często.  O ile wgl będzie to ktoś czytał. No i jeszcze jedno. Nie przykładam aż takiej wagi do ortografii i tych różnych dupereli, więc błędy będą się zapewne zdarzać. Żeby nie było, że nie uprzedzałam.
   Szablon też pewnie ulegnie zmianie, bo ten był robiony na szybko a poza tym nie robiłam szablonów od wieków no i zapomniała mi się masa rzeczy. Trzeba se troszeczkę pamięć odświeżyć.
Dam wam jeszcze linka do mojego pamiętnika, twittera i blipa. Jakby ktoś chciał poszerzyć horyzonty związane z moją osobą. No chyba będzie na tyle, bo się zaczynam za bardzo rozpisywać.
O i jeszcze jedno jak, ktoś to będzie czytał to miło jak zostawicie komentarz co sądzicie na temat danego rozdziału no i w komentarzu link do swojego bloga jeśli posiadacie, ponieważ ja nałogowo czytam te opowiadania i każde nowe wywołuje u mnie wielki uśmiech . No teraz powinno być wszystko.
Do napisania:D
 
pamiętnik.
twitter.
blip.

2 komentarze: